Osasun mentala sustatzea eskola testuinguruan

Hasiera - Bukaera data: 2024ko apirilaren 27a - 2024ko maiatzaren 11a (Larunbatak)
Ordutegia: 09:00-14:00/15:30-18:00
Izaera: Presentziala
Ordu kopurua: 15
Matrikula-epearen hasiera: 2024ko martxoaren 8a
Matrikula-epearen bukaera: 2024ko apirilaren 23a

Aurkezpena

Ikastaroaren datak: Apirilak 27 eta maiatzak 11 (Larunbatak)

Eraiki dugun “lehen” mundu honetan ikusi ahal dugu, oinarrizko beharrak (janaria eta segurtasuna) beteta izatea ez dugula nahikoa gizakiok. Animalientzat nahikoa litzateke, baino gizakiok badugu zati psiko-emozional bat ezagutzen eta menperatzen ikasi behar duguna benetako “ongizate” baterantz joan nahi badugu.

Eta gizakion zati psiko-emozionala ezagutu eta menperatzen ikasteko, ikastetxeak ditugu tokirik garrantzitsuenak. Bertako irakasleek jakintza eta ezagutza hauek hartuko balituzte, huen eskutatik pasatzen diren ikasleak jada ezagutza honekin aterako liratekeelako mundura. Eta noski, ikasle hauen osasun mental eta emozionalak baldintzatuko dute gure etorkizuna, haiek izango baitira, heldutzean etorkizuna eraikiko duten pertsonak.

Horregatik ikastaro hau, irakasleei dago bereziki zuzenduta.

Informazio gehiago, irakasleari eginiko elkarrizketa honetan topatuko duzu.

Irakasleak

Helburuak

  • Partaideen ahalduntze psiko-emozionala, eta ondorioz ikasleen ahalduntze psiko-emozionalean bidelagun izateko gaitasunak garatzea.
  • Ikasgeletako osasun mentala hobetzeko baliabideak garatzea.
  • Ikasle bakoitzak duen harremantzeko modua ulertzea.
  • Ikasleekin banaka edota ikas-geletan praktikan jarri ahal diren tresna praktikoak eskuratzea.

Edukiak

Ikastaroak 4 atal izango ditu:

 1 ATALA:

  • Gorputz mental, fisiko eta emozionalaren arteko harreman eta hartu-emanen ezagutza eta garapena.
  • Influentzi sistemikoaren ulermena (Terapia Sistemikoa). Gizakiok gauden tokian dagoen energia edo armoniara egokitzeko gaitasuna daukagu eta eragin egiten digu kanpo faktore honek. Atal honetan guri eragiten digutenak ezagutuko ditugu eta baita gu sortzen ari garenak ere. Zeren beti ez dira ikasleak arazoa, batzuetan irakaslea bera da armonia falta ekartzen ari dena ikasgelara eta askotan irakaslea ez da kontziente hau ekartzen ari dela.

2 ATALA:

  • Norbere izaera psiko-emozionala ezagutu. Lan hau errazteko patroi batzuk erabiliko dira oinarri gisa.
  • Norbere izaera psiko-emozional honen jatorria ezagutu.
  • Norbere izaera psiko-emozional honentzat zein diren izaera psiko-emozional zailak.
  • Norbere izaera psiko-emozional honek besteengana edo sistemetara ekartzen duen armonia edo transferentzia energetikoa.

3 ATALA:

  • Atal hau bigarrenaren berdina izango da baino nigan enfokatua ordez ikasleetan enfokatua egongo da. Norbere prozesu emozionala egin gabe ezinezkoa baita beste batzuena bideratu ahal izatea. Autoa gidatzen jakin gabe beste batzuei gidatzen irakastea bezala litzateke.

 4 ATALA:

  • Ikasgeletara ekarri ahal ditugun herramienta praktikoak.

Metodologia

Ikastaro teoriko-praktikoa; gorputz psikoterapiako dinamiketan oinarritua. Ikasitakoa buruan bakarrik izan ordez gorputzean ere integratua eramateko.

Nori zuzenduta

Irakasleentzat bereziki baino pertsonekin harremantzen den edozeinentzat dago zuzendua.

Norbere burua hobeto ezagutu nahi duten edozein pertsona ere ongi-etorriak dira.

Jakintza-arloak