Irakurketa ulertezinak minak eta ezinak
Irakasleak
Helburuak
• Irakurketa esanguratsuaren garrantziaz ohartuta, haurrek eta gazteek berau lor dezaten, ze testuinguru sortu behar ditugun ezagutzea eta hauek sortzeko gaitasunetan hobetzea.
• Irakasle (hezitzaile, bitartekari…) bezala, norberaren irakurle biografiari erreparatzea eta bagaje horri etekina ateratzeko bideak marraztea.
• Eguneroko hezkuntza-praktikan (ulermenezko irakurketaren bueltan) ohikoak ditugun bizio txarrak aztertu, eta hauek eraldatzeko estrategiak eskuratzea.
• Bibliografia eta material interesgarriak ezagutzea.
Edukiak
-Irakurketa esanguratsurako (eta gozamenerako) testuinguruak eskolan (eta eskola ez diren lekuetan)
-Adinak, irakurgaiak eta balioak. Nor-nori-nork.
-Plazerez ala ezer ez? Nola demontre?
-Eta orduan, zer irakurri?
Metodologia
Ekintza eta hausnarketa esanguratsuak sortuko ditugu ikaskuntza barruraino sartzeko.
Azalpenak, hausnarketak, materialak aztertzeko aukera…
Noski, plazerez egingo dugu lan. Nola bestela?
Nori zuzenduta
Irakasle, bitartekari, hezitzaile, guraso eta haurren bueltan dabiltzan helduak orokorrean, irakurle amorratuak, irakurri nahiko luketenak…