Escape Room digitala sortzen.

Aurkezpena
Ikastaroaren datak: azaroak 12 eta 19, bi larunbat.
Teknika eta metodologietan ematen ari den berrikuntzak, esperientzia bidezko ikas-irakaskuntzak adibidez, metodo tradizionalagoak alde batera uzten ari dira.
Jolas-esperientziak pil-pilean dauden honetan, gela kudeatzeko esperientzia izan daitekeen Escape Room edo Ihes-gela digital bat sortzea irakasleontzat interesgarri izan daitekeen sistema gisa aurkezten dugu. Gai ezberdinak modu motibagarriagoan lantzeko aukera eskaini nahi zaie irakasleei.
unibertsitatea.net atarian duzu irakasleari egindako elkarrizketa.
Irakasleak
Helburuak
- Escape Room bat zer den ezagutu eta eraikitzea.
- Escape Rooma sortzeko tresna aproposa ezagutzea.
- Norberaren konpetentzia digitala garatzea.
- Ikasleen konpetentzia digitala garatzen laguntzeko erremintak lantzea.
Edukiak
- Escape Room digitalak bete beharreko irizpideak.
- Escape Rooma sortzeko tresnan trebatzea.
- Escape Roomak osatzeko sormena garatzea.
Metodologia
Hona hemen formazioak izango duen eskema:
- Aurrezagutzetatik abiatzeko lanketa: Escape Rooman jolastu.
- Azalpena: gaiei buruzko azalpen teoriko laburrak eta aplikazioen inguruko azalpen praktikoak.
- Praktika: ikasleek Escape Rooma eraiki eta sormena lantzeko tartea.
- Hausnarketa: egindakoa partekatzeko tartea eta egindakoari buruz hausnartzeko denbora.
- Ebaluazioa: nork bere burua, taldekideak eta gainerako taldeak ebaluatzeko tartea.
Momentu oro, zalantzak argitzeko eta galderak egiteko foroa irekita egongo da; hots, konfiantza-giroa sortzea da helburua, prozesu guztian zehar sor daitezkeen duda, beldur, iradokizun eta abarri erantzuna emateko. Ikasleak protagonista izango dira, beren ikas-prozesuari berebiziko garrantzia emanez.
Nori zuzenduta
Escape Roomak sortzen ikasi nahi duenari zuzenduta. Edozein etapatako irakasleei zuzenduta dago.