Dokumentuaren akzioak
Erabiltzailearen akzioak
Enpresaren kanpo-merkataritzaren kudeaketa: Irizar-en kasua
Iker Erezkano Paskual - 2016/12/23 15:50
Lan honen helburua, enpresaren kanpo-merkataritzaren alorra aztertzea da, bai maila teorikoan, bai enpirikoan. Horretarako, metodologia zehatza erabiliko dugu: alde batetik, kanpo-merkataritzaren kudeaketarekin lotutako oinarri teorikoa landuko dugu, (García Lupiola, 2016) lanaz baliatuz (metodologia deskribatzaile-bibliografikoa). Bestetik, atal teorikoan sakontzeko asmoarekin, kasu baten azterketa gauzatuko dugu, modu sakonean egindako elkarrizketa baten bitartez (metodolgia deskribatzaile-enpiriko kualitatiboa). Kasu hori IRIZAR da.
Enpresaren kanpo-merkataritzaren kudeaketa_Irizar-en kasua.pdf
—
PDF dokumentua,
191 KB (196534 bytes)