Irakasleen formakuntza :: Hezkuntza, Pedagogia

236 Hezkidetzan hezten

  • Izaera: Presentziala
  • Ordu kopurua: 20.00 ordu
  • Matrikula-epearen hasiera: 2010(e)ko urtarrilaren 1a
  • Matrikula-epearen bukaera: 2010(e)ko urtarrilaren 27a

Ikastaro hau asteazkenetan (urtarrilak 27 otsailak 3, 10, 24 eta martxoak 3, 10, 17, 24) izango da.

Hezkidetzari orain arte ez zaio behar besteko garrantzirik eman haur hezkuntzan. Denborak erakutsi digu ordea, adin tarte honetan ere baduela garrantzia eta balioa. Haurrak eskolaratzen diren une beretik parekotasunezko harremanak lantzea komenigarria da.

Irakasleak

Helburuak

  • Hezkidetza kontzeptua ezagutu, ulertu eta baloratu.
  • Konpetentzien gaineko formulazio pedagogikoak irekitzen dizkigun bide berriak identifikatu eta hezkidetza aplikatu.
  • Hezkidetzan hezteak dakartzan aldaketak identifikatu eta baloratu.
  • Praktika hezkidetzailea garatzeko gakoak eskuratzea. Unitate Didaktiko baten lanketa (talde lana).

Finean, hezkidetzaren gaineko ezagutza bildu, sortu eta praktikan jarri nahi dugu.

Edukiak

  • Hezkidetza kontzeptua: Hezkidetzaren oinarri teorikoak, garrantzia eta funtzioak. Sexu/genero sistemaren oinarria ulertu eta hezkuntzan duen eragina aztertu.
  • Hezkuntza helburuak eta funtzioak. Parekidetasunean oinarritutako hezkuntza.
  • Konpetentziak eta baloreak. Haur Hezkuntzan garatu beharreko konpetentziak, arreta berezia jarriko diogu norberaren eta inguruaren ezagutzarekin lotuta daudenei.
  • Metodologia: Ikas-prozesua ordenatzeko eta bideratzeko moduak heziketan duen eragina eta potentzialitatea aztertu.
  • Edukiak eta materiala. Lantzen diren edukiak eta berauek transmititzeko erabilitako materialak aztertuko ditugu, izaera sexista dutenak identifikatuz eta ordezkatuz.
  • Hizkuntza. Hizkuntzaren izaera sexista aztertuko dugu eta erabilera ez sexistarako gakoak ikusiko ditugu.
  • Ikastetxearen antolamendua. Batetik, ikastetxe-guneek beraiek hezkuntzarako premia bereziak asetzeko aukera eskaintzen duten ikusiko dugu. Beste alde batetik, espazioen banaketak Sexu/genero sistemaren arabera ezarrita dauden aztertuko dugu.
  • Espazioa eta denbora. Nola antolatzen ditugun, espazioak eta denborak, aztertuko dugu.
  • Ebaluazioa. Ebaluazioa aztertu eta ebaluazio hezkidetzaile baterako gakoak identifikatzea.

Metodologia

Teoria eta praktika uztartuko dira. Garrantzitsua, marko teoriko oso eta aberats batez jabetzea ikaslea, era berean, funtzionala behar du, ikasleak aplika dezan.

  • Teoria eta praktika uztartuko ditugu.
  • Hausnarketa: Indukzio-dedukzio eta analisia-sintesia.
  • Talde dinamika.
  • Praktikara zuzenduta.

Nori zuzendua

Haurreskoletako hezitzaileei

Matrikulaziorako argibideak

Haurreskolen Partzuergoa: 943821759

Babesleak

  • ez dago